22 februari 2013

HÄLSOSMARTAS-DETOX BRA JOBBAT



Nu har det gått några dagar på HÄLOSMARTAS-Detox och vi vill uppmuntra dig och påminna om att du är BRA, eller rättare sagt fantastiskt bra, med din insats med detoxen och din HÄLSOSATSNING på dig själv. Att investera i hälsan är alltid bra för framtiden och för energi nivån i kroppen.





Vi gör hela tiden vårt bästa. De vi ska komma ihåg är att våra utrensnings processer är olika. För en del är dem tuffare, med illamående, många toalettbesök, frossa och mental berg och dalbana. För en del är det enklare och de märker inte lika mycket av utrensningen. För er som har tydliga utrensningar av dessa ovan, kom ihåg när ni är där att tänk, det här är bra för mig och min hälsa, min energi, jag rensar kroppen från gifter som ligger och blockerar för att kroppen ska kunna ta upp vitaminer och andra näringsämnen för att min kropp ska få bättre immunförsvar. Något annat ni kan tänka på är att det blir inte värre än så här, det kommer bli bättre och bättre för varje dag som går. Snart har jag mer energi och orka att möta livet, våren, jobbet, de jag så gärna ha velat göra men inte haft kraft för.

Bra jobbat 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...