16 december 2019

UTLOTTNING AV EN TIMMES LIVSSTILSCOACHNING


Utlottning av 1 timmes livsstilscoachning. 

UTLOTTNING: Nu lottar jag ut 1 timmes LIVSSTILSCOACNING

Tänk vad härligt att få starta ett NYTT ÅR med livsstilscoachning.
Ta reda på ditt nuläge och ditt önskade läge, få med dig just de mentala verktyg du behöver för att nå ditt önskade läge, ditt/dina mål 2020.


För att vara med gör du så här: 

Skriv din MOTIVERING  till mig, varför just du ska vinna denna livsstilscoachning,
maila mig på josefi.dahlberg@gmail.com eller skriv till mig på Messenger på fb sök på Josefi Dahlberg.

Skriv Ditt namn, din mail och ditt telefonummer. 

Följ mig på instagram du hittar mig på josefidahlberg

ULOTTNINGEN AVSLUTAS den 28 december. 

Den som kommer få möjlighet till 1 timmes coachning kan läsa sitt namn på min gillasida på FB den 29 december. OWN YOUR HEALTH AND POWER- Josefi
OBS bara ditt namn kommer att stå där, ( din motivering är det bara jag som tar del av)

Sedan kontaktar jag dig för att boka in vårat samtal.


Med inspiration & Värme
Josefi

1 kommentar:

  1. Hydroceles, for the most part, are harmless to the testicles. They are normally painless and go away on their own. In any event, if you have scrotal swelling, consult your doctor to rule out other causes of Hydroceles, such as testicular tumours.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...