25 januari 2019

LIVE SHOW 2019 OWN YOUR SUPERPOWER

LIVE SHOW

Own your Superpower




Vi alla besitter enorma superkrafter.

Vi har de resurser vi behöver inom oss.

Vi har enorma möjligheter, krafter energier att förverkliga våra drömmar och mål.


Att leva i vårt sanna jag.

Att få tillgång till hela vår livsenergi.

Att nå vår största  och bästa potential. Utifrån min väg och min karta.

Att acceptera mina SUPERKRAFTER och mindre bra sidor och välkomna dem med respekt och kärlek.


Jag ställer mig frågan, som för en del förmodligen kan vara provocerande.

Kan det vara så att vi är rädda för våran egen enorma kraft?
Kan det vara så att vi inte vet hur vi ska hantera den? använda vår kraft,  på bästa sätt?
Kan det vara så att vi har dämpat den genom rädslor, konflikter, left fel osv? För mig har det vart exakt så. Jag har levt fel, så att jag inte har kunnat få ut det bästa av mina krafter, mina superkrafter.

Idag vet jag vad jag har för superkrafter, energi och styrkor. För mig har det varit extra viktigt att ta reda på vad jag behöver, för att få tillgång till dem och använda dem rätt.

Jag orkar inte med din energi. Har jag hört i hela mitt liv, idag är jag 42 år. Det bemötandet är inget som har sträckt mig och mina superkrafter. Tvärtom det har hämmat mig och dämpat mig.
Eller ska jag säga att jag själv fram tills nu har tillåtit den typen av beteende och bemötande att hämmat mig dämpat mig, eftersom att jag själv har ansvar över mitt beteende och mina tankar. I dag har jag accepterat mig själv, min energi och den glädje och kraft som finns i min energi läs mina superkrafter.

Jag har förstått och lärt mig att jag behöver rikta min kraft och energi, så att jag får utlopp för mina superkrafter och så att jag når hela vägen fram till mina mål drömmar, och till de människor jag möter i olika situationer.


Own your superpower LIVE SHOW är en plattform där jag vill inspirera, motivera DIG att ta steget, agera nu och kliva in och äga dina krafter, dina superkrafter för att få tillgång till din fulla potential och livsenergi.

LIVE SHOW Own your superpower är en plattform där jag kommer, ha samtal med framgångsrika personer LIVE. Vi får höra deras story, deras nycklar, mindset, vägen till att stå stark,


säker och underbar i deras SUPERKRAFTER.


Mina syften med att ha LIVE SHOWEN är flera.   Att genom dessa härliga, starka modiga personer jag kommer ha samtal med. Ge DIG möjligheten till INSPIRATION, MOD, MOTIVATION att Take action och kliva in i ditt starkaste JAG där du sprakar och blommar. Att äga din energi och dina SUPERKRAFTER och stå stark i dom.

KICKOFFEN


Kickoffen för min LIVESHOW här på Facebook är den 28 januari kl 11.00 med Bella. Läs mer om Bella på nästa blogginlägg under rubrik KICKOFFEN här LIVE SHOW MED BELLA för LIVE SHOW Own your Superpower. Josefi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...