10 juni 2019

WORKSHOP FÖRELÄSNING KICKSTART SJÄLVLEDARSKAP









Kickstart till personalen på Magasinet Träning & Hälsa i Enköping del 2, En Workshop/ Föreläsningen för att personalen ska få möjlighet att öva på ett STARKT & MODIGT SJÄLVLEDARSKAP


Vi hade en underbar kreativ och inspirerande eftermiddag tillsamman. Ett team, en personalgrupp som jobbade på riktigt bra och var genuint intresserad och engagerade. 


Vi Pratade Om 

  • Hur jag själv tar ansvar och leder mig på bästa sätt varje dag. 
  • Vad jag behöver fokusera på och prioritera.
  • Vi gick igenom fem olika verktyg/ övningar för att skapa ett individuellt starkt och modigt självledarskap.
  • Din perfekta verktygslåda
  • Få tillgång till mer energi/ kraft
  • Nå mål och ha Kul 
  • Mod att leda dig själv till nya höjder
Efter workshopen/föreläsningen hade personalen en bra grund att jobba vidare på och använda som verktyg i sin vardag både privat och på jobbet. 
Under 4 veckor kommer de att jobba med sina verktyg och sedan ska personalen återkoppla och ge feedback till varandra. 






Planerar du för personaldagar på ditt företag, hör av dig så berättar jag mer om starkt och modigt självledarskap. Vad jag erbjuder och vad personalen får med sig.
Mail: josefi.dahlberg@gmail.com 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...