28 december 2018

LIVE SHOW 2019 OWN YOUR SUPERPOWER

Live show 2019 med härliga kvinnor 

Own your superpower 






Alla människor föds med superkrafter, styrkor, gåvor. Ja välj vilket ord som passar dig bäst. Jag är helt övertygad om att vi alla är här för att bidra med de vi är bäst på, i vår fulla kraft, med våra superkrafter vi har fått. 

Nu är jag nyfiken och vill lyfta fram härliga framgångsrika kvinnor och lyssna närmare på vilka deras superkrafter är. Ställa frågor till dem, om hur de gör för att stå i sin fulla kraft? Vilka verktyg, tillvägagångsätt använder dom? 

Under 2019 kommer jag tillsammans med dessa inspirerande kvinnor har en LIVE SHOW. 

Inför varje livesändning på Facebook kommer jag att specifikt marknadsföra varje person och berätta vilken tid och dag LIVE SHOW är. 





Missa inte detta, du kommer garanterat att få inspiration av de UNDERBARA enastående kvinnor som är med på min LIVE SHOW 2019. 

Josefi 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...