29 december 2018

GOAL FEEDBACK och TACKSAMHET TILL 2018















Det finns inga misslyckanden det finns bara FEEDBACK. Det är mitt förhållningsätt till livet, privat och även de projekt jag göra med mitt företag. UNDERBART är det att jag har valt den vägen. Det betyder att desto fler gånger det inte har gått som jag har tänkt och jag ger mig själv den feedbacken SÅ utvecklas jag och växer och till framtiden har jag ännu mer erfarenhet.

Vad har du för feedback som du vill ge dig själv från 2018 och ta med in i 2019 med  ny energi och härlig skärpa.

Vi/ jag har nått GOAL 2018, vi har gått i mål med ännu ett fantastisk år av lärdom, utveckling, fantastiska möjligheter, möten, projekt små och stora och mycket mer där till. Lyckan var härlig, när jag landade i att GOAL har stärkande, säkra, peppande starka ord att ge oss. Glow, own, awesome och love, alla dessa stärkande ord är våra, var och en av oss. Det handlar om hur vi tar hand om dem, vilka verktyg och nycklar vi har.

Vad har ditt GOAL 2018? Vad tar du med dig av allt du gett dig själv, av dig själv och till andra?


Feedbacken till oss själva är viktig, lika så våra GOAL och även TACKSAMHET. Allt vi är tacksamma för, där vi lägger vår energi och där vi är som starkast. Det är som vi vet det som växer och blommar ut ännu vackrare.

Tre starka och viktiga ord FEEDBACK, GOAL och TACKSAMHET.
Skriv ner till dig själv och eller gör en film som jag valde att göra.
Lyssna genom att trycka på länken här nedan. 


Min video om goal och feedback från 2018 


Kom i håg du är fantastisk own your Power den är din.

Josefi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...