29 september 2014

SUPERGREENS FRÅN HELHETSHÄLSA


Nu ska jag presentera min nya rena och gröna vän supergreens från helhetshalsa



 SUPERGREEN är ett rent alternativ utan onödiga tillsatser för färska blad. Jag har kommit på hur enkelt det är att använda och hur många områden det går att använda till.
Här ska jag berätta lite om vad denna fanatiska produkt innehåller och vilka användningsområden jag har hittat.

Supergreen är ett livsmedel från naturen ett pulver med grönsaker, örter och bär. Tre fantastiska nyttigheter i en burk.


För att nämna några favoriter av innehållet: 

Chlorella, spirulina, brännässla, broccoli, Rödbetsjuicepulver. Pepparmynta, Grönt te, ingefära blåbärsextrakt och sötning från stevia.





Användningsområden:

HÄLSOSMARTA-Bollar supergreen-bollar
I din gröna smoothie
Toppa med på bären och ringa med honung på
Stör i din sallad
Använda och toppa med när du gör glass till barnen nyttig-glass
Häll ner en matsked när du gör en soppa.

Listan kan göras lång, du använder bara din fantasi så ska du se att du hittar ännu mer områden än dom som finns här ovan.


Du kan läsa mer om supergreens här
www.helhetshalsa.se



Lycka till med din supergreens

Josefi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...